sobota 26. ledna 2008

Koncert Khoiba

Khoiba1 Khoiba2


Tolik upoutávka na lednový koncert skupiny Khoiba.

Díky své kamarádce Pavle, jsem se i já seznámil s hudbou této české skupiny. Přiznám se, že to není moje "krevní skupina", ale byl jsem zvědavý, o co jde.
V hlavě mi někde blikala zasunutá informace, že Ema Brabcová má skvělý hlas.

Takže jsem šel :) Koncert začal s hodinovým zpožděním. V sále bylo sice narváno, všichni stáli, popíjeli, vlnili se, ale sama Ema mi připadala nějaká zvláštní.
Jak se pak vyjádřila Pavla, asi si něco vzala :) Snažil jsem se ponořit do hudby, jenže vždy když jsem myslel, že už to mám, že už vnímám rytmus a melodii, písnička skončila. A po hodině i celý koncert! Kde jsou ty doby, kdy skupina Buty hrála na koncertě v kuse 3 hodiny....
Byl jsem trochu rozpačitý, ale doma jsem se podíval do světa internetu a dneska už mám koncertní DVD a dvě desky, které skupina vydala.
Poslech hudby doma je úplně jiný a vřele doporučuji.

Diskografie:
9425 obal 32517

2005 - CD Nice Traps
2006 - DVD live - Tourtourism
2007 - CD Mellow Drama

Galerie fotek z koncertu
.

Žádné komentáře: